Wednesday, December 1, 2010

cinta pertama

ouh ok..entri kali ini tidaklah menjurus pd cnta pertama sebenarnye..hee..apa yang aku nak mengarut sebenarnya? memandang kan aku sedang kebosanan plus kepanasan aku pun lihat sekeliling sambil berfikir..memandang ke dada langit sambil menggaru kepala. awan biru yang terbentang luas ini sangat indah. langit yang berwarna biru ditambah pula dengan awan yang memkutih. sedikit pun tiada cacat celanya. masyallah ! inilah ciptaan tuhan. kepanasan tadi bertukar kekaguman terhadap sebuah ciptaan terindah. alam yang menghijau ( ok aku kini di cyberjaya, so mmg hutan la kan ! ) sungguh menukarkan perasaaan menjadi tenang dan dingin.

sejenak terfikir, knapa masih ada insan yang ingin memusnahkan keindahan ini? iye lah.. kemajuan. demi mencapai wawasan 2020. hmm mungkin itu yang diperlukan, tapi sedarkah kita bumi ini sudah tua.. sedikit hari lagi pasti dimamah usia. begitu banyak simptoms penyakit tuanya. namun biasalah manusia bisa lupa. lihat sahajalah apa yang bakal terjai nanti.

ok. ini bukan tujuan aku nak menaip pada deiry lapuk neyh sbnrnye. aku terfikir pada cinta. cinta yang indah.. ada ke? wujud ke? ada ke insan yang perfect? ok, aq de jmpe someone yg sipi2 perfect. ada la sket lemah sana cni.. but no ones perfect kan ! tapi kan..aku rasa aku tak layak untuk dia.. eh eh da lame tak tulis sajak kan..dah lama tak berjiwangs karat..heeee

p/s :  adoii its hotter !!! ouh ouh

2 comments:

Zulfahmi Abidin said...

jangan percaye cinte2 nie."curang itu indah" bahahhaa.lariiiiiii

Terkini: Selamat Tinggal Sayang | Sory! Bukan Salah Aku | Terlebeh 20 Minit Je

ateyn said...

perghh..statement brani mati nmpak...hahaa