Wednesday, December 8, 2010

SALAM MAAL HIJRAH 1432

dear deiry,
hari neyh da masuk 4 hari aku kembali pd kenormalan, pulang ke hutan muadzam. Adoi, so boooorringggg. erkk taley cakap cmtu, kne cakap.. " ye, saya suke di cni.." waaaa statement TIPU.Ok,sekembalinya beta di sini sudah pasti lah meneruskan perjalanan seorang pelajar yang..haha tengkorak kau teyn.

Perghh, tingat lak aku kat result sem lepas yang mcm !@#$%%$&^ adoii kalau aku tahu baek la aku tido je. Buat saket pale hotak je bace buku mcm org gle.. da cukup nerd da aku sem lepas. tapiii...urgghhhh.. sabar2 tenang2..anda ada lagi 5 sem untuk menebus balek. adoiii penat kumpul CGPA..sekali kene rmpas. terduduk siot....... diz sem i'll make sure better..adoii susa la weyh nak nek..sedey dowh..T__T tapi aku bersyukur ALHAMDULILLAH no repeats.. perghh amin..ramai kowt dak2 kne repeat paper. pe kejadah lecturer dowh..erkkk..ok2 senyap2

weyh tanak cakap sal neyh, sedey la..ok, aku tak update pun pasal holiday ari2. banyak sangat nak cite sampai aku naik malas nak menaip. adoii... maybe next next n next..hehehe sempena maal hijrah yang ke 1432 (lambat lak aku kan..hehe neway tol ke 1432??? haha ) aku ingat nak la berazam. aicehhh konon la kan..haha

ok ini lah antara azam2 aku..adoiii la
1 - nak jadi yang lebih baik (cliche bhaii..haha tiap2 taon pn same, tapi hampehh)
2 - CGPA for sure OK ! ( waaaaaaa)
3 - bangun awal pagi, n no sleep after subuh (payah ouh)
4 - nak teruskan menulis novel ( haha zaman kowt )

yela2 stop cni je la.. aku tawu tak kemane..waaaa baik2 saya erdawani fatin bt rahmat berjanji akan cuba menepati azam2 ini. amin......bahhaha klaka lak ase,...^_^

No comments: