Sunday, November 21, 2010

OKB !!! oh jutawan...

okeh, 1st aku nak cakap..yeeaayyy..aku suda jd jutawan..OKB? yeahh..org kaya baru..
eh ko buat pe teyn? mane ko dpt duet? ko merampok ke??? haa???isyh2 apa mau jadi la..
errkk soalan ke 2??? cm takot je nak wat statement..kang ta pasal2 lak..mamposs..
weyh ateyn takat jutawan rupiah..duhhh ! haha alamak..silap ke? eyh jutawan la gak..

ok2..serious la..ko nihh...aduii..da lame tak online..da lame tak menuleh diary kesayangan..asyik bz ke sana ke mari..tapi yang aku saket aty ulu jantung aty, aq taley banje pape...taley kua duet..hadooiiii...simpan2..bajet2 mau pigi shopping puas2 macam org gilak..hahaha hadoii laaaaa... takot lak nak nek flight esok..haaa...

ok, flight aq kol 5.30, but as usual la kalau ngn abah 3 jam awal 2 kene jadi 5/6 jam awal..peerrghhh ape aku nak wat kat KLIA nnt lme2...huhu tape2..saba2...bapak ko jugak kan..hehee

perghh segala persiapan sudah pun dibuat...berbeg2 aq bawak...tapi 2 beg tu kosong..cehh simpanan utk barangan import nanti..hak3 1 beg penoh makanan..ceh, ko neyh teyn cam la kat sane takde makanan..hahah alaa simpanan la....baju..ah, aku bawak beberapa helai je..so, kat sane ade alasan nak beli baju banyak2 (geliga x?) hahaha...jeans..ouh aq bawak 1 je...lagi la ada chance nak beli...;)

tadi..aku g tukar duit kat money changes..hmmm semua tempat aku survey, kat masjid india, sg.wang, kl sentral, mid valley.. (ok, neyh sume hasil search google mne tmpat plg murah..heee thanx IT) ok, sume pun same je...1 juta rupiah = RM 354 .. adehh la..mahal gak an..tapi merasa la aq jd jutawan..melemon-lemon duit i, u..hahahaha but ok la..kire murah la, coz cousin aku tukar kat ipoh dlm RM 356 ... so, aku pun syorkan sesape nak tukar duit g la midvalley wawasan money changer..quite ok la sane, rate lebey kurg same je ngn masjid india, in fact ade sesetengah kedai yg lagi mahal kat masjid india.. but midvalley kita lagi selesa kan.. actually tadi de orang kasitawu yang kat area bukit bintang lam RM 353 je.. cisss..macam mana aku ley tak jumpa itu kedai...takpe la..takde rezeki..

so, doakan la aku selamat sampai esok ok..untung2 ley bawak kan korg ole-ole..hahaha (tipu2) ok..insyallah aku akan update kesah seminggu aku kat sane ok... insyallah kalau dipanjang kan umur.. ok...selamat berjumpa seminggu lagi.. ;))

notakaki : sedey lak nak berpisah ngn bby lappy...seminggu takley nak sentuh n belai dye..waaa taley online juge...;((

2 comments:

auni..=) said...

my ole2 jgn lupe..wakhkahka...

ateyn said...

ahh gedik ! utk kau tade ! hahah