Thursday, November 11, 2010

saya nak keluarrrr

dear deiry,
banyak sangat bnde sy nak ckp ngn awak..adehh..erkk...ntah pape je..duh..
ok, siyes2 aku skunk tersngatlah bosan tahap dewa..ehm, bru balek lepak sama mmber..2 je la keje aku cuti2 ni, bosan sngguh saya begini.. oh takpe ateyn, next week kamu tidak ada di malaysia suda..eleh cam ko nak pegi blaja oversea lak..nyampah makk..

xla, saya nak bagitwu saya nak ke bandung..;)) oh..wish cpat la mase berjalan...ouh 21st...saya tak sabar nak pergi buang duit ni..adehhh pnat la nk hold nafsu ni.. seksa weyhh......owwhhhhh

notakaki : banyak benda nak tulis tapi gelojak nafsu membuak2..so aku tak mmpu nak menulis..haaiiihhh

2 comments:

Anonymous said...

boleh x belikan saya pape.. saya nk souvenir. ;))

ateyn said...

heee...buleh2...kasitaw mau apa..cepat2..;)