Wednesday, January 26, 2011

~ wishing LIST ~

to deary lovely diary, 

long time no see ? oh oh im so busy.. (okay tipu) actually aku dah sangat malas nak berblogging. hmm just nak main tumblr & flickr sahaja boleh ? haha hmm sebab kenapa ? sebab aku dah sangat malas nak mengarang. internet yang sangatlah 'laju' di Uniten neyh slalu buat aku 'seronok' nak online.. haiihhh 


macam cerita dongeng selalu ada je watak utama tuh nak wish-wish something kan. nak jumpa dengan anak raja la, nak jadi kaya raya la, nak aman kan dunia la ( konon) so, misi aku bukan lah nak jadi superhero untuk aman kan dunia [super junior nak ;) ] ! aku cuma nak benda-benda ni dalam hidup aku je, so takdelah dongeng sangat. realiti ok..

 1 . ipod classic ! oh ! sangat lah menggoda hamba..

kenapa ipod ? sebab aku nak dengar lagu banyak-banyak . aku nak cool dowh dengar lagu pakai ipod . rasa macam kacak cool je pakai ipod. hahaa 

2. DSLR yang sangat lah canggih 




aisehh... DSLR la pulak. perghh ingat photographer yang hebat gila vavi tuh belajar mana ? guna kamera mahal ley la bro.. hahaa kang ta pasal-pasal aku kena band. tapi sumpah aku teringin benda alah neyh. lagilah cool. perghhh.. sedap siot tangkap gambar. orang dengar pun macam macho je.. 'chick..chick..chick..'(camtu ke bunyi dia)haha. tapi memang sumpah cool habis pakai benda ni.. aku suka la tangkap gambar. guna vivaz lambat sangat. stress aku lah ! hadoiii

3. BLACKBERRY BOLD yang smart = smart phone



BB ! sebab utama ? cool habes bila sembang ngan member ; "ok, later on BBM i keyh !" haaaa cool kan ? hahaha 

 donghae with blackberry

leeteuk blackberry 

perghh lagi lah cool bila hubby aku pun pakai Blackberry !!!! tapi leeteuk pakai iphone da skunk. donghae pun, lepas BB dia hilang harituh. hadoi, tak sempat nak BBM dia.. *kecewa* 
hyukjae, teuki , shin with their iphone ! 
oppaa i want one !!! *gedik ah kau*

 cute cover leeteuk's iphone 
omo ! nak tuka wish la ! nak iphone lak !!! hahahaa 
erk, adakah ? apakah aku tukar wishing list aku ? erkk.. hurmmm ley gak. demi cutiepie baby...*yuuucckkksss* hhaaahaha so , okay i wanna iphone + blackberry !!!! 

5. VIVAZ slot POUCH 


kejadah nye tiba-tiba yang neyh lak teyn ? okay, i wanna this ! vivaz aku dah lama takde cover..sedey la... tapi mana nak cari benda ni ? anyone ? kat kedai aku asyik jumpa yang takde tutup tu ha..tak nak ! nak yang tutup !!! cool habesss..hoho

6. i wanna THEM !!!!!


this will be the most redicilous wishes !!! but i really wanna them ! i wanna hug them tightly !!!!!!!! OMO !!!!! hhahahaa pervert gila kau ! i heart them damn much okay ! "LISTEN GIRL JUWAHER BABY GIRL SArANGHAE" ouhhhhhh.... im meltingggg

notakaki : macam mana nak makes these lists come true ??????

No comments: