Saturday, August 7, 2010

duhai hati

da lame ase nye ta menaip kat cni..
syek luahkn kat dery dazzling je..
blog neyh pn da lme ta bkak an..hmmm
dont care tade sape bce pn..de aq kesah??tade pn..heee
lg tade org bce ag aq ske..hahhaa
hmmm...npe susa nk lpe dye ea??da mcm2 cara..

tuhan..
kuatkan hati ini...
tabahkan jiwa ini..
tak perlu dikenang apa yang berlalu
dihadapan itu lebih pasti..

sungguh hati ini tercalar dngn sikapmu
sungguh jiwa ini terguris dengan layanan itu
namun sekali lagi
aku hanya mampu tersenyum
menahan luka pedih di lubuk hati

mungkin kau tak mengerti..
mungkin kau tak rasai
benar katamu semua ini hanyalah mengarut..
sekadar mainan jiwa yang tak berpenghujung..
moga dirimu kan kian bersinar..

duhai hati..
maafkan aku kerna menyakitimu
maafkan aku kerna sering membuatmu menangis
maafkan aku kerna berpura-pura tersenyum
sedangkan kau pedih menahan luka..

hati..
maafkan aku 
kerna kelemahan ini...

..ateyn..

No comments: